162, back and running!

Hej, jag är tillbaka!
Jag vill bara slänga in en komentar och berätta att jag har haft det lite
jobbigt med åkomst till dator men jag ska se till att skärpa mig...
Men jag ser att 154 har hållt gnistan vid liv, bra jobbat men nu är vi
2 stycken igen!

Det jag skulle vilja komentera är att tro det eller ej men jag har alltså för 2
timmar sen första (ingripande) vittne till en ganska allvarlig bli krock.
1 bil och ingen skadad men föraren misstänks varit ordentligt onykter när han
famförde fordonet dessutom i alldeles för hög fart,
det jag vill ta upp är att jag som inte såg själva krocken förutsatte att
när det åker bilar på samma väg att de ska stanna och hjälpa men, det verkligen
ingen som stannade.
Bilen hade kört av vägen och kört in i en lytkstolpe och voltat ner i diket där bilen
låg på sidan med ena sidan hel demolerad. Det fanns endast 1 person i bilen vilken befann
sig i baksättet.Ingen ringde polisen eller nått, va fan händer!?

Där emot kom det en tant till olycks pltsen som bara skulle titta...(?)
Fan hände där då? Satans kärring, hjälp till istället för att bara vara jobbig och stå och fråga massa
frågor till en person som har LITE annat att syssla med för tillfället... Aja!
Ville bara påpeka att,visst bearbetar vi olyckshändelser
på olika sätt men, herregud bit ihop och bete dig som en vuxen männiksa
det är ju andra personer som lider av att hon upptar min uppmärksamhet när den skadade eller
chockade behöver den mer...

/162

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0